۱۳۸۷ مرداد ۳۰, چهارشنبه

امكان دريافت ويزای كار از استراليا برای فارغ التحصيلان مهندسی



به گزارش خبرگزاری ايرنا،
"دولت استراليا براي جذب نيروي کار در تمامي رشته هاي مهندسي به ايران در خواست داده است...درخواست استراليا در اين زمينه داراي شرايطي مي باشدکه يکي از آنها اين است که
فقط فارغ التحصيلان رشته هاي مهندسي دانشگاه امير کبير و تهران را جذب مي کند ."

يك سيستم آموزشی ١٢ سال برای يك نسل هزينه می كند،
بهترين ها و با استعداد ترين های آنها از ميان صدهاهزار تن به دانشگاههای معتبر تهران راه می يابند،
اين سيستم آموزشی پنج سال هزينه می كند و از آنها مهندس می سازد،

كشور استراليا بهترين های يك سرزمين ديگر را، كه از ميان صدها هزار تن، برگزيده ترين هستند و برای آنها ١٧ سال هزينه شده است، دعوت به كار می كند.

در همان سيستم اولی، يكی با مدرك فوق ديپلم، آنهم احتمالاً مكاتبه ای از دانشگاه آنلاين دارغوزتپه، وزير كشور است. مهمترين سابقه ی نماينده ی مردم در مجلس، طرح سؤالات عربی اول تا چهارم دبيرستان است، در سال نوآوری، جوان نمونه ی كشور در چماق داری و چاقوكشی، صندلی های عقب پرايد را برداشته، وانت توليد كرده. در اين سيستم، سی و سه سال است يك نيروگاه را تمام نكرده ايم و حتی پول ودكای مهندس روس* را از جيب مردم می دهيم، اما رفتن ٩٧ درصد المپيادی ها به خارج به تخم چپ آغا هم نيست.

*جایی خوانده بودم، روسها در روی درب اتاقهای حساس فرماندهی و كنترل نيروگاه بوشهر -كه يك پروژه ی صد در صد داخلی و ملی ميهنی است!- با خط زيبا و زبان ثليث پارسی نوشته اند "ورود ايرانی ها بدون اجازه و هماهنگی ممنوع" و حتی رئيس جمهور منتخب آغا و هيئت عزاداری همراه را هم تويش راه نداده اند!

عكس از هلو